Archive for 8 Ιανουαρίου 2013

Καντάδα 8-1-13

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Α) Στον Παπακωνσταντίνου

(Κατηγορείται για παραποίηση της λίστας με ονόματα ελλήνων που έβγαλαν τα χρήματά τους στην Ελβετία. Τη λίστα την έστειλε στον υπουργό η πρόεδρος του διεθνούς νομισματκού ταμείου Λαγκάρντ)

 

Το φεγγαράκι πρόβαλε στον ουρανόν επάνω

κι έβγα στο παραθύρι σου καντάδα να σου κάνω.

 

Γιωργάκη τα ματάκια σου κοιτώ να ψιχαλίζουν

και μέσα στο ψιχάλισμα ξαδέρφες αρμενίζουν.

Ξαδέρφες που όσο και να φαν δεν έχουν χορτασμό

και συ, αγαθέ, τους έσβησες και το λογαριασμό.

Γιωργάκη που όταν περπατάς δεξιά-ζερβά κουνιέσαι

κουνιέσαι και λυγίζεσαι και σαν κοτούλα σειέσαι,

Γιωργάκη τα καπούλια σου όσο κι αν θέλεις σείστα,

μα πες μου πού την έχωσες, της μις Λαγκάρντ τη λίστα;

Στ’αρχεία σου την έβαλες πολύ βαθειά στο πάτο

και όλοι από τ’αρχεία σου κρεμόμαστε εδώ κατω;

Καλέ, εκείνη που’γραφε για τις ξαδερφοπούλες,

που’χουν εκατομμύρια χωρίς νόμιμες βούλες

και μη εμπιστευόμενες τον υπουργόν εσένα

έξω σε ξένες τράπεζες τα έχουν φυλαγμένα.

Εσύ υπουργέ μου που’κοψες τη σύνταξη απ’τις χήρες

γιατί,καλέ, δεν πείραξες των ξαδερφών τις λίρες;

Μήπως ,καλέ, το έκαμες έτσι για χάριν πλάκας

και μας περνάς ανόητους ή συ είσαι… μουστάκας;

 

Σα γυναικούλας, υπουργέ, τα χείλη σου ψελίζουν,

καλέ, και τα ματάκια σου πώς πικροψιχαλίζουν!

Σου ρίχνω το μαντήλι μου το δάκρυ να σκουπίσεις

και τη ντροπή απ’το μέτωπο,αν νιώθεις,να τη σβήσεις.

Σου ρίχνω κι ένα κέρατο στριφτό από κριάρι

…μα σταματώ, η καντάδα μου δρόμο άλλο πάει να πάρει.

 

Β) Στο Βενιζέλο

 

Ήτανε βράδυ κι έπεφταν επάνω σου τα φώτα

κι έλαμπε ο σβέρκος σου χοντρός κι ανδρείος σαν και πρώτα.

Σ’είδα μαχαίρι να κρατάς τη πίττα για να κόψεις

και φύλαξα τα πισινά κι εκείνα μη μου κόψεις.

Εσύ που της κυβέρνησης είσαι το πόδι βήτα,

Θεέ μου και πώς κοίταζες του κόμματος την πίττα!

Εδιάβασα τη σκέψη σου κι εγώ την ώρα εκείνη:

Να ήμουν μόνος σκέφτοσουν,κομμάτι να μη μείνει.

Πασοκ-αλήπασα μη τρως με τόση λαιμαργία,

γιατί το πολύ πάχος σου..μας βλάπτει την υγεία.

 

Πώς τρώνε και παχύνονται

και σαν βουβάλια γίνονται

κι άλλοι δεν έχουνε να φαν ουδέ κρασί να πιούνε

την πείνα και τα βάσανα της ζήσης να ξεχνούνε.

 

Υπουργός:-Αν δεν πεινάνε λίγο οι φτωχοί

ποιος τότε θα δουλέψει

να βγάλει το δικό μας το ψωμί

και το δικό τ’αν περισσέψει;

8-1-13